115
☺☻☺☻ مستراح حرف☺☻☺☻
روزای کـ....یری میگذدرن....

 پدرمن...

ک/یر نداشتم لای ک/ونت...

دقیقا مشکلت با من چیه؟

ده بنال لعنتی.من بزرگ شدم میفهمی؟؟؟

واس چی نمیتونم خودم تنهایی برم این ور اون ور؟؟؟

ننت زیر خامنه ای ده حرف بزن.

کصافط

. هر کی ببینه این فحشارو به بابا میدم میگن دختره لابد جندس.

ج/نده مادرته که حال منو ندونسته داری اسم ج/نده روم میزاری لاشی.

یکشنه سه شنبه ها میخام که برم کلاس بابا جونم میدونی چقد خار مادرتو با کی/ر  نداشتم  میگ/ام؟؟

چون همین که میگم بابا کلاس دارم مثه بیشرفا میگی باشه عزیزم پاشو حاضر شو برسونمت.

الاغ جون د/یوثکم نمیخام تو منو برسونی میخام خودم برم کی رو باس ببینم من؟؟

گیر نده عزیزم گیر نده.

کافیه بشه سه سال بعد...اونموقه دیگه ازادممممم ازااااااااد اونوقته که میفهمی هیچ عنی نیسی.

برو زن ج/ندتو جمع کن د/یوث.

ده عوضی پیر شدی نمیخای بمیری؟روی  جنتی رو کم میکنی واس من؟

هه.هی خدا چیزی ندارم دیگه بگم فقط ر/یدم تو دنیاتــــــــــــــــــــــ همیـــــــــــــن والسلام.


نظرات شما عزیزان:

eli
ساعت0:06---5 تير 1392
یعنی بیرونم نمیزاره بری آجی؟؟؟؟؟؟

خدا به دادت برسهمن که اینجوری اصن نمیتونم تحمل کنم.
پاسخ:هرکسی کون تحمل کردن این شرایطو نداره عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط Marzi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی