133
☺☻☺☻ مستراح حرف☺☻☺☻
روزای کـ....یری میگذدرن....

عاغا ما اخبار 20:30 شما باش BBC  

++راضیم ازت!



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت23:58---8 تير 1392
من همونیم که شماره دادم
بزنگ . من اصن نفهمیدم اون چهارتا رضایی که بعد من کامنت گذاشتن خودتی.
به خدا نه تو منو میشناسی نه من تو رو .
وبت یه جورایی شخصیتتو نشون میده نه وب تو وب همه یه نشونه ایی از شخصیتشونه .من از شخصیتت خوشم اومده . حالا شاید فکر کنی تو کامنتایه همه شماره میزارم نه به قرآن فقط واسه تو گذاشتم . 15/20 روزه مطالب وبتو دنبال میکنم. خواهشا این نظر خصوصیو نزا واسه نمایش.و در آخر...دوست دارم خره.خواهشا اس بده.بای


رضا
ساعت17:34---8 تير 1392
خطا از منه دیگه...تو هم یکم اگه شد خفه کار کن...!این همه خودت و نگیر وگرنه یبوست میشی...!اشتباه از من دیگه...

رضا
ساعت17:11---8 تير 1392
بابا من همون دوست پسر قبلیت هستم دیگه...
پاسخ:دوس پسر؟؟؟؟مردم خیالاتی شدن یا امام شونزدهم


رضا
ساعت17:10---8 تير 1392
البته نمیدونم ها شاید تو می شناسیش...دیگه من نمیدونم من اون نیستم...ببخشید که کامنت گذاشتم...!

رضا
ساعت16:58---8 تير 1392
مرضیه من نیستم...اون طرف هم هر دوی ما رو خر گیر اورده...!
پاسخ:کدوم طرف؟الان شما دقیقا کدوم رضایی


reza
ساعت22:07---7 تير 1392
میای با هم دوس شیم . 09306988961
پاسخ:رضا اصلا نشناختمت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط Marzi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی