1
☺☻☺☻ مستراح حرف☺☻☺☻
روزای کـ....یری میگذدرن....
1

یسری ها هم هستند زیاد با خودشون حال میکنن

 

بــاس گـفــت زیـاد بـا خــودت حــال نـَـــكـــُـن


حـــامـِــلـــه میـشــیــا ...

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت0:30---30 خرداد 1392
ببینم مرضیه جان چرا من باید اصلا کم حرف بزنم؟!چرا باید تو آخرین پست نظر بزارم؟!اصلا من زیاد میحرفم...!!چرا؟چون دلم میخواد تو رو...خیلی دلم باست تنگ شده...ازت سوال میکنم تو جواب نمیدی...!!بابا مرضیه یکم از اون غرورتو بزار کنار...من خیلی دلم باست تنگ شده مرضیه جان...

رضا
ساعت17:46---29 خرداد 1392
پس اندروید نیست...هیچی دیگه ولش کن...

رضا
ساعت20:34---28 خرداد 1392
مرضیه جان چرا بازم قاط زدی؟آهنگ رو عوض کردی قالبو رو عوض کردی؟آدم دلش میگیره...از کی ناراحتی بازم به من بگو؟ راستی گوشیت اندرویده؟

رضا
ساعت12:59---27 خرداد 1392
من زنده ام هنوز ثانیه ها طی میشه...ههه اومدم به گند بکشم...بازم از کیا شکایت داری که زدی به وبلاگ...با لهجه رکیک اما به قول خودمون:دبه...به جون خودم از تو شکست عشقی خورده بودم اما خودمو ریکاوری کردم...بیخیالش بابا...با حرفات حال میکنم...به خودت زیاد نگیر تا وقتی شاخی زنده ای...اومدم اعلام حضور کنم...اجازه هست؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط Marzi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی